LEVERING

We raden u aan om uw aankopen in één bestelling te groeperen.

Afzonderlijke bestellingen kunnen we niet groeperen, er wordt voor elke bestelling verzendkosten aangerekend.

Ons systeem is volledig geautomatiseerd waardoor orders achteraf aanpassen of artikels toevoegen niet mogelijk is.

 

LEVERTIJDEN

De voorraad op onze website is "live" wat betekent dat U dus hierop kunt voortgaan, het kan altijd dat er een verschil op de voorraad is (door bv diefstal in de winkel)

Verzending binnen 24 uur: Product is uit voorraad leverbaar

Verzending binnen 1-4 dagen: We bestellen 2 keer of meer / week bij deze leverancier, dus indien op voorraad bij onze leverancier, kunnen we verzenden binnen 3-4 werkdagen

Verzending binnen 2 weken: We bestellen ongeveer elke week - 2 weken bij deze leverancier, dus indien op voorraad bij onze leverancier, kunnen we verzenden binnen ongeveer 1-2 weken

Levertijd op aanvraag: We hebben geen voorraad en ook onze leveranciers hebben geen voorraad of dit is een product met mogelijk langere levertijd, bel of mail ons voor meer info

de levertijden zijn indicatief, we zijn zelf steeds afhankelijk van onze leveranciers, transporteurs, douane etc.

 

GRATIS VERZENDING

We bieden gratis verzending voor de volgende landen:

Vanaf € 150 in België

Vanaf € 200 naar Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg en Frankrijk

Gratis verzending wordt berekend bij het afrekenen, let op dat er een toeslag geldt voor grote en zware goederen.

 

BEHANDELINGSKOSTEN

Voor orders onder de 25€ zijn we genoodzaakt een behandelingskost aan te rekenen van 5€ voor het behandelen en verpakken van uw bestelling.

Indien uw bestelling artikels van 1m lang bevat zoals staven of balsaplanken dan wordt deze behandelingskost aangerekend tot een orderbedrag van 36€

 

GROTE EN ZWARE GOEDEREN

Voor grote en / of zware goederen wordt een extra toeslag gerekend. Afhankelijk van de grootte, het gewicht en het aantal items gaan deze kosten omhoog met stappen van € 20.

De kosten worden berekend in uw winkelwagen bij de "handling fee".

Verzending voor deze goederen is GLS Freight.

Voor deze zendingen is er geen trackingcode. Omdat GLS met onderaannemers werkt is de tracking veelal onnauwkeurig en vertraagd.

Daarom hebben we ervoor gekozen om deze trackingsinfo niet te verstrekken.

 

EUROPA

Voor alle normale grootte-pakketten in Europa gebruiken we DPD als verzendmaatschappij

Na verzending ontvangt u een e-mail met uw trackingcode, deze trackingcode is ook beschikbaar op uw account.

ZWITSERLAND, NOORWEGEN, LIECHTENSTEIN, MONACO, SAN MARINO, VATICAANSTAD & ANDORA

Omdat deze landen zich niet in de EU bevinden, zijn we genoodzaakt een extra behandelingskost aan te rekenen voor de douaneaangifte.

Deze kosten worden bij het uitchecken berekend.

 

WERELDWIJD

Vanwege de vele verschillende situaties kunnen verzendkosten van bestellingen buiten Europa niet correct worden berekend.

Na het plaatsen van uw bestelling wordt U gecontacteerd voor de verzendkosten.

Als de verzendkosten boven verwachting zijn, is annulering van de bestelling altijd mogelijk.

Alle betalingen worden in dit geval terugbetaald. U kunt contact met ons opnemen voor een schatting van de verzendkosten voordat u een bestelling plaatst op info@aerobertics.be

 

TRANSPORTSCHADE

We proberen elke zending steeds zo goed mogelijk te verpakken

Controleer toch steeds uw zending onmiddellijk na ontvangst.

In het geval van beschadigde pakketten met zichtbare transportschade, dient u de transporteur op de hoogte te stellen bij het aanvaarden van de goederen en aan te geven dat de schade is vastgesteld of de zending weigeren.

Controleer indien nodig de inhoud op volledigheid en schade in aanwezigheid van de transporteur.

Neem zo snel mogelijk per e-mail contact met ons op: info@aerobertics.be

Claims vanwege schade of ontbrekende inhoud later dan 3 dagen na ontvangst kunnen niet worden behandeld omdat we onze eigen claims tegen de transportfirma niet kunnen doen gelden.