LEVERING

We raden u aan om uw aankopen in één bestelling te groeperen. Afzonderlijke bestellingen kunnen we niet groeperen, er wordt voor elke bestelling verzendkosten aangerekend.

GRATIS VERZENDING
We bieden gratis verzending voor de volgende landen:
Vanaf € 75: België
Vanaf € 100: Nederland, Duitsland, Oostenrijk, Luxemburg
Vanaf € 150: Frankrijk
Gratis verzending wordt berekend bij het afrekenen, let op dat er een toeslag geldt voor grote en zware goederen.

GROTE EN ZWARE GOEDEREN
Voor grote en / of zware goederen wordt een extra toeslag gerekend. Afhankelijk van de grootte, het gewicht en het aantal items gaan deze kosten omhoog met stappen van € 20.
De kosten worden berekend in uw winkelwagen.
Verzending voor deze goederen is GLS.
Voor deze zendingen is er geen trackingcode. Omdat GLS met onderaannemers werkt is de tracking veelal onnauwkeurig en vertraagd.
Daarom hebben we ervoor gekozen om deze trackingsinfo niet te verstrekken.

EUROPA
Voor alle normale grootte-pakketten in Europa gebruiken we DPD als verzendmaatschappij
Na verzending ontvangt u een e-mail met uw trackingcode, deze trackingcode is ook beschikbaar op uw account.

ZWITSERLAND, NOORWEGEN, LIECHTENSTEIN, MONACO, SAN MARINO, CYPRUS, VATICAANSTAD & ANDORA
Omdat deze landen zich niet in de EU bevinden, zijn we genoodzaakt een extra vergoeding van € 30 aan te rekenen voor de douaneaangifte.
Deze kosten worden bij het uitchecken berekend.

WERELDWIJD
Vanwege de vele verschillende situaties kunnen verzendkosten van bestellingen buiten Europa niet correct worden berekend.
Na het plaatsen van uw bestelling wordt U gecontacteerd voor de verzendkosten.
Als de verzendkosten boven verwachting zijn, is annulering van de bestelling altijd mogelijk.
Alle betalingen worden in dit geval terugbetaald. U kunt contact met ons opnemen voor een schatting van de verzendkosten voordat u een bestelling plaatst op info@aerobertics.be

TRANSPORTSCHADE
We proberen elke zending steeds zo goed mogelijk te verpakken
Controleer toch steeds uw zending onmiddellijk na ontvangst.
In het geval van beschadigde pakketten met zichtbare transportschade, dient u de transporteur op de hoogte te stellen bij het aanvaarden van de goederen en aan te geven dat de schade is vastgesteld of de zending weigeren. Controleer indien nodig de inhoud op volledigheid en schade in aanwezigheid van de transporteur.
Neem zo snel mogelijk per e-mail contact met ons op: info@aerobertics.be
Claims vanwege schade of ontbrekende inhoud later dan 3 dagen na ontvangst kunnen niet worden behandeld omdat we onze eigen claims tegen de transportfirma niet kunnen doen gelden.