Verzendingen

Levering

We raden aan om uw aankopen in één bestelling te groeperen, omdat we afzonderlijke bestellingen niet kunnen combineren en er verzendkosten in rekening worden gebracht voor elke bestelling. Ons systeem is volledig geautomatiseerd, dus het is niet mogelijk om bestellingen achteraf te wijzigen of items toe te voegen.

Levertijden

De voorraad die op onze website wordt weergegeven is "live," wat betekent dat u over het algemeen kunt vertrouwen op de nauwkeurigheid ervan, hoewel er discrepanties kunnen optreden (bijv. door diefstal in de winkel of dubbele bestellingen). Op dit moment kunt u alleen "op voorraad" producten bestellen. We zullen binnenkort de optie heropenen om "niet op voorraad" producten te bestellen, met daarbij een geschatte levertijd.

Houd er rekening mee dat levertijden indicatief zijn; we zijn afhankelijk van onze leveranciers, vervoerders, douane, enz.

Verzendkosten

Europa

Voor alle standaardpakketten binnen Europa gebruiken we FedEx of DPD als transportbedrijf. Na verzending ontvangt u een e-mail met uw trackingcode, die ook beschikbaar is in uw account.

Zwitserland, Noorwegen, Liechtenstein, Monaco, San Marino, Vaticaanstad & Andorra

Omdat deze landen niet tot de EU behoren, zijn wij verplicht om een extra afhandelingskosten in rekening te brengen voor douane-inklaring. Daarom kunnen de verzendkosten variëren, of kunnen we genoodzaakt zijn om extra kosten in rekening te brengen nadat u uw bestelling heeft geplaatst. Als de verzendkosten hoger uitvallen dan verwacht, kunt u de bestelling altijd annuleren en worden alle betalingen terugbetaald.

Wereldwijd

Vanwege verschillende situaties kunnen de verzendkosten voor bestellingen buiten Europa niet nauwkeurig van tevoren worden berekend. Nadat u uw bestelling heeft geplaatst, wordt u gecontacteerd over de verzendkosten. Als de verzendkosten hoger uitvallen dan verwacht, kunt u de bestelling altijd annuleren en worden alle betalingen terugbetaald.

Transportschade

We doen ons uiterste best om elke zending zo veilig mogelijk in te pakken. Controleer echter uw zending onmiddellijk na ontvangst. Voor pakketten met zichtbare transportschade, informeer de vervoerder bij ontvangst en noteer de schade, of weiger de zending. Controleer indien nodig de inhoud op volledigheid en schade in aanwezigheid van de vervoerder.

Neem zo snel mogelijk contact met ons op via e-mail op info@aerobertics.be. Claims voor schade of ontbrekende inhoud die later dan drie dagen na ontvangst worden gemeld, kunnen niet worden verwerkt, omdat we onze eigen claims bij het transportbedrijf niet kunnen indienen.